K zrúteniu nemeckého lietadla A320 bol použitý systém diaľkového ovládania
Jim Stone http://www.jimstone.is/a320crash.html
Dôkaz: zrútené nemecké lietadlo bolo sprevádzané bojovými lietadlami, ako ukazujú PrintScreen nižšie v tomto článku. Malé kúsky trosiek potvrdzujú, že lietadlo bolo "zostrelené" diaľkovým ovládaním v plnej rýchlosti, pri 600 a viac míľach za hodinu.
V čase 9/2011 existovala tri lietadlá, známe tým, že mali ako štandardnú výbavu diaľkové ovládanie za účelom obnovy konania pri únose. Tieto 3 lietadlá boli Boeing 757, 767 a Airbus A320.
Aj keď táto informácia bola po 9/2011 pochovaná, tak ak sa niekomu chce vŕtať v histórii, zistí, že všetky lietadlá Boeing 757/767 boli asi mesiac po 9/2011 na zemi, nelietali. Vtedy boli na zemi vlastne všetky lietadlá, a ich nútený pobyt na zemi bol riadne publikovaný.
Lietadlá 757/767 však nelietali preto, že "biele klobúky" poznali pravdu o 9/2011, a prikázali, aby diaľkové systémy na obnovenie pri únose boli súčasne deaktivované, pretože vedeli, ako skutočne došlo k 9/2011. Bolo však umožnené, aby Airbus A320 naďalej mal tento systém, pretože jeho prístupové kódy boli bezpečnejšie a v tú dobu nebolo hackovanie, ktoré by na neho fungovalo
Ako to bolo s včerajším zrútením:
Keby nebolo čo skrývať, už by sme vedeli, čo piloti hovorili riadiacej veži, ako tomu je u každého zrútenia, ktoré nie je zámernou čiernu operáciou. Avšak je potvrdené, že piloti "nepovedali nič", a toto už nemožno odvolať, nenechajte ich, aby z toho unikli nejakým podfukom, keď už to povedali.
Vo všetkých prípadoch, keď nejde o zámerné operácie, keď dôjde k problémom v letovej výške pred zrútením, piloti vždy hovoria a vždy majú plno času, aby povedali veži, čo je za problém. Letecké nehody nie sú ako automobilové, ktoré trvajú sekundu.
Ako sa ukazuje, nehoda trvala plných 10 minút, čo znamená, že fakt, že keď žiadny pilot nevydal SOS alebo nezavolal vežu, bolo to spôsobené zámerne. Nie je možné, aby piloti "premeškali" tak dlhý 10 minútový pád.
"Pomalá strata tlaku" maskuje, že lietadlo bolo v tú dobu sprevádzané bojovými lietadlami, ktoré sú zrejmým vinníkom. Ku zrútenie došlo vo Francúzsku, čo znamená, že nie je možné, aby piloti boli mimo dosahu riadiacich veží. Mali by sme teda už mať všetky detaily, nemala by byť potrebná žiadna čierna skrinka, pokiaľ toto zrútenie bolo legitímne.
Dve informácie potrebné na pochopenie:
1. Ani slovo od pilotov, že by bolo niečo zle.
2. Lietadlo letelo pred "zrútením" vo veľkej výške. To znamená, že piloti, aj keď sa zrútili vo veľkej rýchlosti, by vždy mali čas vyslať SOS alebo zavolať vežu.
Jediný spôsob, kedy k tejto komunikácii nemôže dôjsť, je, ak je komunikácia zámerne rušená či niekto zvonku lietadlu ochromil schopnosť vyslať SOS.
Čiže, cockpit bol náhle zničený. Všetky správy hovoria že lietadlo sa zrútilo, keď bolo kompletné, takže možno pravdepodobne vylúčiť štrukturálnu nefunkčnosť.
Bingo: Tretia informácia potvrdzuje zostrelenie alebo diaľkovo ovládané zrútenie.
"Svedkovia popísali, že počuli explóziu" ako zvuk dynamitu ", a potom videli preletieť bojové lietadlá, čo napovedá, že osobné lietadlo malo vojenskú eskortu. "
Je nemožné, aby tento "zvuk dynamitu" bol sonický tresk, pretože svedkovia na zemi ho počuli predtým, než preleteli bojové lietadlá, ale k sonickému tresku dochádza až potom, čo preletí objekt, ktorý ho spôsobil.
Zvuk dynamitu bol veľmi pravdepodobne zvuk zostrelenia lietadla, ktoré buď spôsobili bojové lietadlá, alebo tam mali byť prítomné ako svedkovia.
Idiotom, ktorí hovoria: "Ajhľa, konšpirátori to vyriešili, ešte než tam dorazil jediný vyšetrovateľ":
Je len pár vecí, ktoré stačí vedieť, aby ste toto vyriešili, ostatné sú obyčajné podvody.
1. Lietadlo klesalo 10 minút, a piloti nepovedali ani slovo. Ako sa to môže stať? Rušením komunikácie. Kto mohol rušiť komunikáciu?
2. Bojové lietadlá, ktoré sledovali tento Airbus. Tie mohli rušiť komunikáciu veľmi ľahko, a tiež ho zostreliť. Pravdepodobne ho však ani nezostrelily, alebo mu ani nemuseli rušiť komunikáciu, pretože:
3. Lietadlo bolo štandardne vybavené diaľkovým ovládaním pre prípad únosu ..
Táto vonkajšia kontrola veľmi ľahko vypne všetku komunikácie na diaľku. Nulový kontakt s vežou hovorí všetko.
Odpoveďou na toto zrútenie je zrútenie pomocou diaľkového ovládania. Prečo by stíhačky sprevádzali toto lietadlo presne v tú dobu? Už len to svedčí o všetkom. A nemusíme si ani predstavovať, kto v tom lietadle bol.
Dôkaz:
Cenzúra informácií o prítomnosti stíhačiek dokazuje, že ho skutočne zostrelili. Ak nie, prečo je zo správ vymazaná ich prítomnosť?
Tu máme screeny článku Daily Mail zaslanej čitateľom, ktoré urobil v 10:44:36. Sú tam informácie o výbuchu aj informácie o sprievode vojenskými stíhačkami, ktoré z neskorších verzií správ zmizli.