Choď na obsah Choď na menu
 


Test americkej laserové zbrane zničil nemecké lietadlo a zabil 150 nevinných civilistov

US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilianshttp://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm March 25, 2015 By: Sorcha Faal, and as reported to hier Western prispievatelia 

            Ruské Ministerstvo obrany  dnes oznámilo, že depeše od Severnej flotily ukázali, že včerajší pád nemeckého letu Germanwings 4U 9525 v južnom Francúzsku bol "priamym dôsledkom" nevydareného testu vysokoenergetického tekutého laserového obranného systému (HELLADS, High Energy Liquid Laser Area Defense System ,) amerického letectva, ktorý sa snažil zostreliť interkontinentálnu balistickú strelu (ICBM) , ale namiesto toho zničil civilné lietadlo a zabil 150 ľudí na jeho palube.

            Podľa tejto správy Ministerstva obrany siedma flotila, ktorá je v plnej bojovej pohotovosti bola informovaná o tomto incidente včera stíhačom ponoriek Severomorsk, ktorý v súčasnej dobe operuje v Stredozemnom mori http://tass.ru/en/russia/784541 . 

            Ten oznámil, že nad južným Francúzskom, západným Talianskom a juhozápadným Švajčiarskom boli detekované rozsiahle atmosférické elektrické anomálie. Oblasť, kde Severomorsk toto detekoval, ako správa oznamuje, je náhodou tiež bojovou operačnou oblasťou  510té bojovej letky stíhacích lietadiel http://www.aviano.af.mil/library/ factsheets/factsheet.asp?id=4352 amerických leteckých síl, operujúcich zo základne Aviano v Taliansku  . 

            Je zvláštne, ako píše ďalej správa, že tieto anomálie, ku ktorým došlo v bojovej operačnej oblasti 510tej letky v južnom Francúzsku, sa včera vyskytli v rovnakom čase ako výpadok britských civilných radarových systémov;  to bolo potvrdené Flight Emergency:   "Trochu sa v Manchestri pozerám na radar, pozriem sa hore a vidím, že A380 prelieta práve nad BA, ale na radare nič? Hm. " https://twitter.com/FlightEmergency/media

 
            Správa MO ďalej vysvetľuje, že radarové systémy USA-UK-EU často majú čierny výpadok, keď štartujú alebo pristávajú bombardéry B1, čo bolo práve včera, kde bol v Manchestri oznámený tento incident, ktorý sa pravdepodobne zhodoval s dobou, kedy odštartoval britský bombardér B1 http://www.boeing.com/boeing/history/bna/b1b.page , jeden z tých, ktoré sú schopné používať systém amerického letectva HELLADS. 

            Správa MO tiež uvádza, že vojenská štruktúra USA-UK-EU často ohrozuje civilné lety svojimi vojnovými hrami nad kontinentom, ako napríklad minulý rok, kedy medzi 5. a 10 júnom z radarov dočasne zmizlo 50 lietadiel v Rakúsku, Nemecku, Českej republike a Slovensku http://rt.com/news/165872-military-exercises-planes -disappearing / .

            Slovenské riadenia letovej prevádzky vo svojom vyhlásení o výpadku radaru pripustilo: "Zmiznutie objektov na radarových obrazovkách bolo spojené s plánovaným vojenským cvičením, ktoré sa konalo na rôznych miestach Európy ... a ktorého cieľom bolo prerušenie rádiokomunikačných frekvencií. Táto aktivita takisto spôsobila dočasné zmiznutie niekoľkých cieľov z radarových displejov, aj keď lietadlá boli v rádiovom kontakte s riadením letovej prevádzky a pokračovali normálne vo svojom lete. "http://rt.com/news/165872-military-exercises-planes-disappearing / 

            A ako nebezpečné môžu byť tieto západné vojnové hry pre civilné lietadlá, pokračuje správa, bolo dokázané 3. marca, kedy pri hroznej predbežnej simulácii včerajšieho zničenia letu Germanwings 9525 americké letectvo v príprave na včerajší nepodarený test nad južným Francúzskom spôsobilo, že let Lufthansy LH1172 , Airbus A321, letiacich v normálnej letovej výške, náhle niekoľko minút prudko klesal, ako dokazujú radarové grafy. 

           K vysvetleniu prudkého klesania lietadla Lufthansa LH1172 k zemi v južnom Francúzsku zhruba pred dvoma týždňami si môžeme prečítať článok z Airliner Reporter s názvomŽivé zachytenie prudkého zostupu lietadla Airbus A321http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a- Lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live / , kde sa okrem iného hovorí: 
            " Bolo pár momentov, kedy som si myslel, že sa zrejme pozerám na zrútenie lietadla v reálnom čase, ale vďaka Bohu, piloti konali rýchlo a doviedli lietadlo na blízke letisko .    "Lufthansa povedala AirlineReporteru.com, že let LH1172 mal na palube 151 pasažierov, a že kapitán sa rozhodol pristáť v Nantes vo Francúzsku "kvôli ochoreniu pacienta". Tvrdila, že nešlo o naliehavý prípad a že lietadlo pristálo.

             MO ďalej uvádza, že na rozdiel od letu Lufthansa LH1171 let Germanwings 9525 nebol schopný sa zotaviť z rýchleho zostupu ... namiesto toho bol rozbitý na desaťtisíce kúskov kovu a ľudského mäsa na úbočí hory v južnom Francúzsku. 
            K tomu, čo spôsobilo úplné zničenie letu 9525, správa uvádza, že 3. februára Americké letectvo testovalo svoj ​​laserový systém tým, že zamierilo na starý satelit na meranie počasia, a úplne ho zlikvidovalo tým, že ho ohrialo zvnútra, takže explodoval na obežnej dráhe.

            Ako hovorí experti MO v uvedenej správe, chemické laserové systémy ako je HELLADS amerického letectva, ktorý zostrelil let 9526 spoločnosti Germanwings a takmer zostrelil let LH 1172 spoločnosti Lufthansa, sú známe tým, že je extrémne ťažké zacieliť ich na diaľkové ciele, pretože ich "účinky "majú tendenciu šíriť sa atmosférou a zasahovať čokoľvek a všetko, čo je v ich ceste. 

            Pokiaľ ide o presný scenár zničenia lietadla Germanwings, experti MO uvádzajú, že išlo o kombinovaný pokus Západnej aliancie zacieliť na "testovaciu interkontinentálnu strelu" http: // rt.com/usa/243353-usaf-nuclear-icbm-test/ , simulujúcu útok Ruskej federácie jadrovou hlavicou. 

            Konkrétne "testovacia interkontinentálna strela" (ICBM), ktorá bola použitá pre tento test, ako hovorí správa, bola vypustená deň vopred, v pondelok ráno, zo základne amerického letectva v Kalifornii, a Obamov režim o nej vyhlásil, že je to posolstvo svetu o jadrových schopnostiach Washingtonu. " http://rt.com/usa/243353-usaf-nuclear-icbm-test/ 

            Toto "posolstvo svetu" však, ako uvádza správa MO, bolo v skutočnosti namierené priamo na Ruskú federáciu ako odplata za ochromenie americkej lietadlovej lodi Theodore Roosevelt použitím technológie "Magrav" http://www.whatdoesitmean.com/index1853.htm ; 

            Táto loď bola už predtým podobne zničená pred pár týždňami francúzskou ponorkou s rovnakou technológiou, a podobne bola paralyzovaná loď USDS Donald Cook v Čiernom mori.

            Bohužiaľ, ako správa sucho uvádza, z 37 lietadiel NATO, ktoré sa zúčastnili tohto včerajšieho amerického testu jadrovej strely, iba jediná talianska vojenská stíhačka prepla svoj ​​transpondér na pohotovostný kód  # 7700, keď videla, ako sa let 9525 spoločnosti Germanwings rúti k zemi.
            A pretože mnohí nemeckí piloti odmietajú lietať
http://economictimes.indiatimes.com/news/international/world-news/germanwings-cancels-flight-as-pilots-refuse-to-fly/articleshow/46687560.cms kvôli týmto americkým vojnovým akciám proti Ruskej federácii, správa sa uzatvára tým, že pravdepodobnosť, že ľuďom na Západe bude oznámená pravda o tom, čo sa stalo s letom 9525, je rovnaká ako pravdepodobnosť, že im bude povedaná pravda o lete MH17 malajzijských aerolínií, ktorý, ako dokazujú satelitné snímky, bol zostrelený ukrajinským bojovým lietadlom http://www.mirror.co.uk/news/world-news/russia-claims-satellite-image-shows-4631625, je asi tak rovnaká, totiž ... nulová. 

            Chcú vôbec ľudia na Západe vedieť pravdu o tom, koľko nespočetných životov položili ich vojenskí vodcovia na oltár vojny? Na to nikto už dnes nedokáže odpovedať. 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.